Lai radītu veiksmīgus produktus, ir svarīgi zināt un izprast patērētāju vajadzības, cerības, kā arī bažas, kas pastāv, kad runa ir par pārtikas nozari. Taste Tomorrow jeb “Izgaršo rītdienu” pētījums sniedz padziļinātu ieskatu visas pasaules un vietējās patērētāju tendencēs. Intervējot vairāk kā 18 000 patērētāju 42 pasaules valstīs Taste Tomorrow ir iespējams pasaulē lielākais šāda veida pētījums. Īpaši tiek pētīta patērētāju attieksme, izvēle un priekšstati saistībā ar maizes, konditorejas un šokolādes izstrādājumu nozarēm. Šis Puratos veiktais neatkarīgais pētījums piedāvā ieskatu nākotnē, izsekojot tendenču attīstību un atklājot jaunas. Rezultāti? Svaigas atziņas par veselību, ērtībām, pieredzi, digitālo un daudzām citām lietām, lai stimulētu jauninājumus pārtikas nozarēs.
Apmeklējiet vietni www.tastetomorrow.com un uzziniet vairāk par vietējām un pasaules patērētāju tendencēm.
Uzziniet galvenos secinājumus par Puratos patērētāju pētījumu Taste Tomorrow, kas apkopoti vienā infografikā.
Apmeklējiet mājas lapu www.tastetomorrow.com , lai uzzinātu vairāk ieskatu un izlasītu vairāk interesantu rakstu par globālām un vietējām patērētāju tendencēm.