Apzināts (veselīgs) patēriņš, augu izcelsme, meistarība,... patērētāju attieksme un uzvedība pastāvīgi attīstās un mainās.
Tāpēc pirms vairāk kā 10 gadiem mēs izstrādājām savu patērētāju izpētes iniciatīvu Taste Tomorrow. Mēs izsekojam vietējo un globālo patērētāju uzvedību, attieksmi un izvēli, izmantojot intervijas un semantiskā mākslīgā intelekta (AI) tehnoloģijas. Tas ļauj mums sekot līdzi tendenču attīstībai un atklāt jaunas tendences pārtikas nozarē, īpašu akcentu liekot uz maizes, konditorejas izstrādājumu un šokolādes jomām.
Turklāt visus mūsu apkopotos datus atbalsta mūsu globālais tendenču noteikšanas tīkls, izsmeļoši sensorie pētījumi un unikālas partnerības ar pētniekiem, garšu mājām un universitātēm.
Pētījums Taste Tomorrow ļauj mums sekot līdzi patēriņa pārtikas tendenču evolūcijai un atklāt jaunas.
Consumers are chasing pure tradition, classics with a twist and permissible indulgence.
Consumers demand more from chocolate than just sweetness. Transparency and conscious consumption is one of the top three trends.
Vai vēlaties iegūt jaunus ieskatus par veselību, ērtībām, pieredzi, digitālo attīstību un daudzām citām sfērām, lai stimulētu inovācijas maizes, konditorejas un šokolādes izstrādājumu nozarēs? Vai vēlaties iegūt vairāk informācijas par mūsu globālo patērētāju pētījumu?
Mēs esam priecīgi jums palīdzēt! Aizpildiet kontaktformu, un mēs ar jums sazināsimies tuvākajā laikā.
Uzņēmumā Puratos mēs vēlamies saviem klientiem palīdzēt izveidot spēcīgus klasisku produktu stāstus, lai pārsteigtu savus gala klientus, radot klasisku produktu radošo, veselību un labklājību veicinošo, kā arī ilgtspējīgo versiju.
Pētījums Taste Tomorrow ļauj mums sekot līdzi patēriņa pārtikas tendenču evolūcijai un atklāt jaunas.
Maiznieki zina, ka ideāli mīksta un svaiga kviešu maizes tekstūra ir māksla, kas jāapgūst, un zinātne, ko pilnveidot.
Laimīgs vēders un īpaši laimīgas zarnu trakts ir noteicošais, lai cilvēks justos labi! Vai zinājāt, ka cilvēka zarnu mikrobioms sastāv no vairāk kā 100 triljonu mikroorganismu? Un tiem visiem ir jājūtas laimīgiem.
Jautājums par zarnu trakta veselību ātri vien kļūst populārāks un labāk izprotams patērētāju vidū, un līdz ar to tas kļūst nozīmīgāks maizes ražotājiem. Ko var gaidīt no nākamās Happy Gut jeb “Laimīgo punču” paaudzes?