Patērētāji parasti labprāt nogaršo gardas kūkas, taču ne vienmēr spēj raksturot un novērtēt savu reakciju tās baudot. Un cik lielā mērā, izvērtējot piedāvājumu, viņu viedokli ietekmē citi apstākļi, piemēram, atrašanās vieta un sociālā vide, vai produkta informācija, tostarp iepakojums vai zīmols, un iepriekšējā pieredze?
Nav viegls uzdevums — saprast, ko domā patērētāji —, tomēr darbā, ko veicam kopā ar klientiem, ir ārkārtīgi svarīgi izprast patērētāju gaumi. Šī iemesla dēļ esam izveidojuši savu sensorās analīzes laboratoriju.
Puratos sensorās analīzes laboratorijā, izmantojot precīzi kalibrētus instrumentus un pieredzējušus speciālistus, tiek pētīta bioloģiskā un psiholoģiskā reakcija uz produkta garšu, izskatu un tekstūru. Pēc tam iegūtie rezultāti tiek analizēti un nodoti mūsu klientiem, lai palīdzētu viņiem pieņemt lēmumus par ieteiktās gatavās produkcijas atbilstību patērētāju prasībām un gaidām.
Būdami uzticami inovāciju partneri, mēs ar prieku dalāmies savās analīzes metodēs un līdzdarbojamies, tālāk integrējot sensoro analīzi un apmācot klienta darbiniekus.
Lai uzzinātu vairāk par to, kā Puratos sensorā analīze varētu būt noderīga jūsu uzņēmumā, apmeklējiet mūsu kontaktu lapu.