Mēs zinām, ka klienti ir ļoti izvēlīgi un viņu vēlmes pastāvīgi mainās, pat vietējā līmenī.
Bet sekot līdzi šīm garšas izmaiņām var būt sarežģīts uzdevums, vēl jo vairāk pārvērst tās par biznesa iespējām. Lai sniegtu klientiem priekšstatu par to, kā patērētāji vērtē viņu produktus, mēs izveidojām unikālu sensorās analīzes pakalpojumu, ko attīstījām un radījām Sensobusu.
Sensobus ir unikāla un pilnībā aprīkota sensoriskās analīzes laboratorija uz riteņiem, kas var aizbraukt uz vietu, kur patērētāji iegādājas pārtiku, un pētījumā iesaistīt līdz pat 250 – 400 cilvēkiem dienā. Mērķauditorijas izpēte un viņu vēlmju noskaidrošana nekad nav bijusi vieglāka.
Sensobus ļauj arī pārbaudīt cenu, mārketinga un reklāmas koncepcijas. Kāda tipa iepakojumam patērētāji dod priekšroku, kas palielina pozitīvu zīmola uztveri, kāda informācija patērētājiem ir vajadzīga un ko viņi uzskata par izšķirošo izvēles procesā? Dažu darba dienu laikā iespējams apkopot uzskatāmu tieši attiecīgās mērķauditorijas paraugu.
Sensobus pētījuma brīvprātīgie tiek apsēdināti vienā no astoņām sensorajām kabīnēm un aicināti nobaudīt maizes, konditorejas vai šokolādes produktus (atkarībā no pētījuma uzdevuma). Tad pētnieki uzdod vairākus jautājumus par vēlmēm, radot atgriezenisko saiti, kas uzreiz un precīzi palīdz mūsu klientiem produktu attīstībā.
Tas ir ātrs un viegls veids, kā noteikt savu klientu vēlmes.
Turklāt līdzšinējie 10 patērētāju izpētē aizvadītie gadi ļauj salīdzināt rezultātus ar ražošanas vidējo radītāju konkrētajā pētījuma kategorijā un konkrēta reģiona ietvaros.
Visā pasaulē ir pieejams pilns mobilās sensorās analīzes risinājumu izklāsts. Tas ir tradicionāls pētījums, kas tiek veikts mūsdienīgi.
Lai uzzinātu par Jums tuvāk esošo Sensobus vai Sensobox, lūdzu, apmeklējiet Kontaktu lapu. Kāds Puratos pārstāvis vienmēr ir kaut kur netālu.