Patērētāju izpratne

Sensobus

Mūsu Puratos Sensobus ir garšas un maņu analīzes laboratorija uz riteņiem, kas ir mobīla, lai identificētu patērētāju izvēli tā var apmeklēt klientu tieši tajās vietās, kur tiek izmantoti viņa produkti.

Atklājiet

Mūsdienās maizes, konditorejas un šokolādes izstrādājumu gatavās produkcijas centrālā loma pieder patērētājiem. Patērētāji nosaka, kādi produkti tiks atzinīgi pieņemti. Tas nozīmē, ka visiem uzņēmumiem, kas vēlas apsteigt konkurentus, ir precīzi jāizprot patērētāju vajadzības, prasības un gaidas, kā arī jāsaprot princips, kā patērētāji pieņem lēmumus un izvēlas pārtikas produktus.

Pateicoties mūsu meitasuzņēmumu un sadarbības partneru starptautiskajam tīklam, Puratos priekšrocība ir spēja ļoti savlaicīgi identificēt jaunākās patērētāju tendences. Turklāt mums ir iespēja izmantot un uzturēt atklātu un konstruktīvu dialogu ar vairāk nekā 200 000 klientiem visā pasaulē, un mēs vadām dažādas tirdzniecības organizācijas.

Taču ātrākā un precīzākā atgriezeniskā saikne tiek gūta, izmantojot mūsu pašu veidotos rīkus, tostarp mūsu patērētāju pētījumu “Taste Tomorrow”, inovatīvo “Sensobusu” un sensorās analīzes laboratoriju.