Esmu Puratos klients, bet nevarēju izveidot Mans Puratos kontu

Kad izveidojat Mans Puratos kontu, sistēma automātiski pārbaudīs, vai Jūsu klienta numurs un Jūsu e-pasta adrese atbilst informācijai, ko esam reģistrējuši Jūsu uzņēmumam mūsu sistēmā. Ja informācija sakritīs, Jūsu konts tiks izveidots automātiski.

Dažos gadījumos ir iespējams, ka e-pasta adrese mūsu sistēmā neatbilst Jūsu uzņēmuma esošajai e-pasta adresei. Tas var notikt, gadījumos, ja e-pasta adrese iepriekš nebija reģistrēta vai tika norādīta cita uzņēmuma e-pasta adrese. Tādā gadījumā mēs lūdzam Jūs sniegt papildu informāciju, lai mūsu pusē veiktu manuālu informācijas pārbaudi un atjaunošanu.

Šis process var ilgt līdz 4 darba dienām. Ja jums joprojām nav piekļuves Mans Puratos, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: info.lv@puratos.com vai jautājiet savam pārstāvim.