Esmu Puratos klients, bet manu kontu neizdevās izveidot

Jūs esat aizpildījis reģistrācijas veidlapu ar savu klienta numuru, e-pasta adresi un paroli, taču pēc klikšķa uz “Pieprasīt reģistrāciju” saņēmāt paziņojumu, ka kontu nevar izveidot un nepieciešama papildu informācija.

Izveidojot Mans Puratos kontu, mēs pārbaudām, vai jūsu norādītais klienta numurs un e-pasta adrese atbilst datiem, kas jau ir mūsu sistēmā. Ja tie sakrīt, konts tiek izveidots automātiski.

Tomēr ir iespējams, ka jūsu norādītā e-pasta adrese ir nesena un neatbilst e-pasta adresei, ko mēs iepriekš reģistrējām. Vai arī vienkārši jūsu e-pasta adrese nekad nav bijusi reģistrēta mūsu sistēmā. Šādos gadījumos mēs lūdzam jūs sniegt papildu informāciju, lai pārliecinātos, ka pieprasījums ir no jums un ka neviens nemēģina pārņemt jūsu identitāti. 

Kad būsim saņēmuši un pārbaudījuši šo papildu informāciju, mēs varēsim turpināt jūsu konta aktivizēšanu. Ja pēc 3 vai 4 darba dienām jums joprojām nav piekļuves Mans Puratos, nevilcinies sazināties ar mums pa e-pastu vai lūdziet savam pārstāvim atjaunot jūsu klientu failu.