Kā pasūtīt tiešsaistē, izmantojot Mans Puratos platformu

PASŪTI TIEŠSAISTĒ, IZMANTOJOT MANS PURATOS KONTU

Mans Puratos ir ērta tiešsaistes pasūtīšanas platforma, kas sniedz iedvesmu, elastību un ērtības maizniekiem, konditoriem un šokolādes meistariem. Tu var pasūtīt savas iecienītākās Puratos izejvielas tiešsaistē un izvēlēties ērtāko piegādes laiku un vietu.

Kā Mans Puratos lietotājs jūs varat:

  • Iepazīties ar pilnu Puratos produktu klāstu, ieskaitot cenas un noliktavas pieejamību.
  • Veikt pasūtījumus jebkurā laikā – 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā
  • Izmantot ekskluzīvas akcijas un piedāvājumus
  • Ērti atkārtot iepriekšējos pasūtījumus
  • Saglabāt savas iecienītās receptes
  • Pārvaldīt pasūtījumus un rēķinu vēsturi tiešsaistē
  • Norēķināties tiešsaistē
Website Image 1920x750 px

Kā izveidot savu kontu?

Lai izmantotu Mans Puratos, vispirms ir jāpieprasa konts. Tikai pāris soļu attālumā no jūsu pirmā pasūtījuma! 

Kā pasūtīt tiešsaistē? 

Vai jau esi izveidojis savu kontu? Lieliski! Veic savu pirmo pasūtījumu tiešsaistē tagad.

FAQ

  • Konta izveide
  • Lietošana un navigācija
  • Pasūtīšana
    • Esmu aizpildījis reģistrācijas veidlapu un iestatījis paroli, bet neesmu saņēmis apstiprinājuma e-pastu sava konta aktivizēšanai. Vispirms atcerieties pārbaudīt, iespējams, apstiprinājuma e-pasts atrodas jūsu pastkastes mapē "Mēstules/Surogātpasts" ("Junk/Spam") . 

      Ja to nevarat atrast, sazinies ar mums e-pastā.

    • 1. solis: Augšējā labajā stūrī noklikšķini uz Mans Puratos un pēc tam uz “Reģistrēties” .

      2. solis:

      Ja jau esi Puratos klients: Ievadi savu klienta numuru (to varat atrast rēķinā) un savu e-pasta adresi, pēc tam iestati paroli.

      Ja nekad neko neesi iegādājies no Puratos: Ievadi sava uzņēmuma informāciju un e-pasta adresi, pēc tam ievadi paroli.

      Pirms noklikšķināšanas uz pogas “Reģistrācijas pieprasījums”, atcerieties atzīmēt izvēles rūtiņu “Es apliecinu, ka esmu izlasījis(-usi) un piekrītu Mans Puratos datu aizsardzības politikai”.

      3. solis: Saņemsi e-pastu ar saiti konta aktivizēšanai. Ja e-pasts netiek saņemts, atcerieties pārbaudīt savas pastkastes mapi “Mēstules/Surogātpasts”("Junk/Spam"). Noklikšķini uz saites e-pastā, un jūsu konts tiks aktivizēts. Jūs varēsiet pieteikties Mans Puratos.

    • Jā, tas ir pilnīgi iespējams. Vienam kontam var būt vairāki e-pasta kontakti, kas saistīti ar dažādiem lietotājiem. Visi pasūtījumi tiks veikti, izmantojot vienu un to pašu kontu, un visi lietotāji redzēs vienu un to pašu informāciju.

    • Pat ja vēl neesi Puratos klients, vari reģistrēties Mans Puratos vietnē ar šo saiti. Pēc visu reģistrācijas veidlapā norādīto darbību veikšanas saņemsiet e-pastu, lai apstiprinātu savu e-pasta adresi. Kad šī darbība būs veikta, varēsiet pieslēgties un sākt lietot savu Mans Puratos kontu.

    • Lai mainītu paroli, noklikšķini uz Mans Puratos ikonas augšējā labajā stūrī, pēc tam uz "Ienākt") un visbeidzot uz "Aizmirsāt paroli? Atjaunot". 

      Jūsu parole ir stingri konfidenciāla. Jūs esat vienīgais, kurš to var mainīt.

    • Pašlaik tas nav iespējams. Nākotnē mēs varētu apsvērt iespēju piekļūt vairākiem kontiem ar vienu un to pašu e-pasta adresi/lietotājvārdu. Pašlaik, ja jums ir divi vai vairāki veikali, katram ar atšķirīgu PVN numuru, jums būs jāizveido atsevišķi konti Mans Puratos platformā.

    • Jūs esat aizpildījis reģistrācijas veidlapu ar savu klienta numuru, e-pasta adresi un paroli, taču pēc klikšķa uz “Pieprasīt reģistrāciju” saņēmāt paziņojumu, ka kontu nevar izveidot un nepieciešama papildu informācija.

      Izveidojot Mans Puratos kontu, mēs pārbaudām, vai jūsu norādītais klienta numurs un e-pasta adrese atbilst datiem, kas jau ir mūsu sistēmā. Ja tie sakrīt, konts tiek izveidots automātiski.

      Tomēr ir iespējams, ka jūsu norādītā e-pasta adrese ir nesena un neatbilst e-pasta adresei, ko mēs iepriekš reģistrējām. Vai arī vienkārši jūsu e-pasta adrese nekad nav bijusi reģistrēta mūsu sistēmā. Šādos gadījumos mēs lūdzam jūs sniegt papildu informāciju, lai pārliecinātos, ka pieprasījums ir no jums un ka neviens nemēģina pārņemt jūsu identitāti. 

      Kad būsim saņēmuši un pārbaudījuši šo papildu informāciju, mēs varēsim turpināt jūsu konta aktivizēšanu. Ja pēc 3 vai 4 darba dienām jums joprojām nav piekļuves Mans Puratos, nevilcinies sazināties ar mums pa e-pastu vai lūdziet savam pārstāvim atjaunot jūsu klientu failu.

    • 1. Dodieties uz sadaļu Receptes: 

      2. Ja jūs interesē recepte, noklikšķini uz sirds ikonu augšējā labajā stūrī. Kad sirds ir aizpildīta, tas nozīmē, ka recepte ir pievienota jūsu izlasei.

      3. Lai atgrieztos savā vadības panelī un skatītu saglabātās receptes, noklikšķini uz "Mans Puratos"un pēc tam uz "Galvenā izvēle".

      4. Kreisajā pusē, esošajā izvēlnē noklikšķini uz "Manas iecienītākās receptes".

    • Lai baudītu optimālu pārlūkošanas pieredzi vietnē Mans Puratos, iesakām neizmantot Internet Explorer un izmantot citas pārlūkprogrammas, piemēram, Chrome, Firefox vai Safari. 

      Noklikšķiniet šeit, lai lejupielādētu Google Chrome.

      Noklikšķiniet šeit, lai lejupielādētu Firefox.

      Noklikšķiniet šeit, lai lejupielādētu Safari.

    • Mēs vēl neesam izstrādājuši Mans Puratos lietotni.

      Labā ziņa ir tā, ka Mans Puratos var piekļūt no jebkuras ierīces: datora, planšetdatora vai mobilā tālruni. Tā pielāgojas jūsu ekrāna izmēram. Ja pārlūko vietni mobilajā tālrunī, atcerieties izmantot centrālo izvēlni, lai pārvietotos starp dažādām sadaļām.

    • Android ierīcē 

      Atveriet Mans Puratos savā pārlūkprogrammā un pēc tam noklikšķiet uz trim mazajiem punktiem augšējā labajā stūrī;

      Izvēlieties opciju “Pievienot sākuma ekrānam”. 

      Noklikšķiet uz “Pievienot”.

      Saīsne tiks pievienota jūsu sākuma ekrānam. 

      Noklikšķini uz tās, lai tieši piekļūtu savam Mans Puratos kontam.

    • Noklikšķiniet uz “Galvenā izvēle”, lai atvērtu Mans Puratos vadības paneli. Kreisajā pusē esošajā izvēlnē noklikšķiniet uz “Mani piedāvājumi”. Tur var redzēt visas jūsu ekskluzīvos piedāvājumus.

    • Es jau esmu pieteicies Mans Puratos no sava datora. Vai varu pieteikties arī mobilajā tālrunī? 

      Jā, jūs varat pieteikties Mans Puratos vairākās ierīcēs vienlaikus, izmantojot vienu un to pašu lietotājvārdu un paroli.

      Ja pievienosiet produktus grozam datorā, vienkārši atsvaidziniet lapu savā telefonā, lai redzētu jaunākos groza atjauninājumus.

    • Lai mainītu e-pasta adresi, jums jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Mēs noņemsim veco kontu, un jūs varēsiet reģistrēties atkārtoti kā "esošais klients". Dati jūsu jaunajā kontā paliks nemainīti.

    • Lai skatītu produktu tehnisko informāciju, pieslēdzieties savam Mans Puratos kontam. Pēc tam dodies uz produkta lapu un noklikšķit uz "Dokumenti" zem produkta attēliem, lai lejupielādētu un skatītu tehnisko datu lapu.

    • 1. Dodieties uz sadaļu Receptes:

       2. Ja jūs interesē recepte, noklikšķiniet uz sirds ikonas augšējā labajā stūrī. Kad sirds ir aizpildīta, tas nozīmē, ka recepte ir pievienota jūsu izlasei.

       3. Lai atgrieztos savā vadības panelī un skatītu saglabātās receptes, noklikšķiniet uz ikonas "Mans Puratos". Pēc tam noklikšķiniet uz centrālās izvēlnes un visbeidzot uz "Manas iecienītākās receptes".

    • iPhone tālrunī

      Šī opcija ir pieejama tikai pārlūkprogrammā Safari. 

      Atver Mans Puratos, izmantojot Safari, pēc tam noklikšķiniet uz ikonas ekrāna apakšdaļā ar augšupvērstu bultiņu;

      izvēlieties opciju “Sākuma ekrānā”;

      noklikšķiniet uz “Pievienot”; 

      saīsne (shortcut) tiks pievienota jūsu sākuma ekrānam. Noklikšķini uz tās, lai tieši piekļūtu savam Mans Puratos kontam.

    • Noklikšķini uz “Galvenā izvēle”, lai atvērtu Mans Puratos vadības paneli. Kreisajā pusē esošajā izvēlnē noklikšķini uz “Mani rēķini”. Tur varat redzēt rēķinu sarakstu ar detalizētu informāciju un lejupielādes iespēju.

    • Datorā

      Izmantojiet kreisajā pusē esošo izvēlni, lai pārvietotos starp dažādām 

      Mans Puratos sadaļām. 

      Planšetdatorā vai mobilajā tālrunī 

      Izmantojiet centrālo izvēlni, lai pārvietotos starp dažādām 

      Mans Puratos sadaļām.

    • Ja jau esat klients (jums ir derīgs klienta numurs): mēģiniet izrakstīties un pēc tam atkal pieteikties savā kontā.

      Lai izrakstītos, noklikšķiniet uz "Mans Puratos" augšējā labajā stūrī un pēc tam uz "izrakstīties".

      Pēc tam noklikšķiniet uz Mans Puratos augšējā labajā stūrī un pēc tam uz "pieteikties" .

      Ja jau esat mēģinājis izrakstīties un atkal pieteikties, bet joprojām neredzat savus ierastos produktus, sazinieties ar mums.

    • Jā, jūsu klienta numurs ir saistīts ar jūsu kontu, tāpēc produkta cena būs tieši tāda pati kā tā, ko saņemat no sava pārdošanas pārstāvja.

    • Jebkurā laikā var atgriezties savā vadības panelī. 

      Datorā noklikšķinot uz “Mans Puratos”,  augšējā labajā stūrī un pēc tam uz “Galvenā izvēlne”: 

      Planšetdatorā vai mobilajā tālrunī 

      noklikšķiniet uz ikonas “Mans Puratos”.

    • Ja jums ir vairākas piegādes adreses, norēķinoties varat izvēlēties vienu no tām piegādei.

    • Kad es pabeidzu pasūtījumu, man tiek piedāvāti vairāki piegādes datumi. Vai varu izvēlēties citu datumu, nevis ierasto piegādes datumu?

      Jūs varat izvēlēties sev optimālāko piegādes datumu. Ja jums ir kādi jautājumi par piegādes datumu, nevilcinieties sazināties ar savu Mans Puratos pārstāvi.

      Jūsu pārstāvis arī varēs jūs informēt par izmaiņām, īpaši svētku dienās.

    • Kad pievienoju produktus grozam, redzu animāciju, kas norāda, ka produkts ir pievienots, bet pēc brīža ikona pazūd, un es vairs nezinu, kuri no manā ierastajā produktu sarakstā esošajiem produktiem ir grozā. 

      Lai pārbaudītu, kuri produkti jau ir pievienoti grozam, vienkārši noklikšķini uz ikonas "Grozs" augšējā labajā stūrī.

      Pašlaik grozam pievienotie produkti nav norādīti sadaļā "Mani ierastie produkti".

    • 1. Kad esat pievienojuši grozam visas vēlamās preces, noklikšķini uz groza ikonas augšējā labajā stūrī. 

      2. Jūs tiksiet novirzīts uz lapu “Grozs”. Lai veiktu pasūtījumu, lapas apakšdaļā noklikšķiniet uz “Pasūtīt”. 

      3. Izvēlieties piegādes un rēķina adreses. Ja jums ir tikai viena adrese, noklikšķiniet uz “Tālāk”. Ja jums ir vairākas adreses, izmantojiet bultiņas, lai atvērtu nolaižamo izvēlni, un izvēlieties vēlamo opciju.

      4. Izvēlieties nākamo pieejamo piegādes datumu. Ja jums ir vairāki pieejami datumi un neesat pārliecināti, kuru izvēlēties, sazinieties ar savu pārstāvi.

      5. Jūs redzēsiet lapu ar pasūtījuma kopsavilkumu. Atzīmē lodziņu “Es apliecinu, ka esmu izlasījis un piekrītu vispārīgajiem pārdošanas noteikumiem” un pēc tam noklikšķiniet uz pogas “Pasūtīt” , lai pabeigtu pasūtījumu. 

      6. Jūs redzēsiet apstiprinājuma lapu “Paldies par jūsu pasūtījumu!” un saņemsiet apstiprinājuma e-pastu.

    • Ja iepriekš esat iepircies Puratos veikalā, varat izmantot ierastās maksāšanas metodes un apmaksāt rēķinus līdz saskaņotajam maksājuma termiņam. Ja esat jauns klients, varat norēķināties, izmantojot priekšapmaksas iespēju. 

    • Kad būsiet pabeiguši pasūtījumu, jūs redzēsiet apstiprinājuma lapu "Paldies par jūsu pasūtījumu!" un saņemsiet apstiprinājuma e-pastu. 

      Ja pasūtījuma beigās neredzat šo ziņojumu vai nesaņemat apstiprinājuma e-pastu, tas nozīmē, ka jūsu pasūtījums nav nosūtīts un netiks apstrādāts.

      Ja esat izpildījis visas sadaļā "Pabeigt pasūtījumu" norādītās darbības un apstiprinājuma lapa netiek parādīta, lūdzu, sazinieties ar mums e-pastā.

    • Produktu iepakojums ir norādīts produktu lapas sadaļā “Sīkāka informācija” un sadaļas “Mani ierastie produkti” kolonnā “Iepakojums”.

      Lai pārliecinātos par pareizu pasūtījuma daudzumu, vienmēr vadieties pēc sadaļā “Iepakojums” norādītās informācijas.  Neņemiet vērā aprakstā norādītos loģistikas datus — tie ir noliktavas iepakojuma izmēri, kas var atšķirties no pasūtāmajām vienībām. 

      Piemērs: Vidēji lieli Williams bumbieri vieglajā sīrupā, Itālija. 

      Jāņem vērā daudzums, kas norādīts sadaļā “Iepakojums”: 1 bundža.

      Pat ja produkta aprakstā rakstīts “kartons 6×2650 ml”, tas attiecas uz noliktavas iepakojumu, nevis pasūtījuma vienību.  

      Ja vēlaties pasūtīt 6 bundžas, vienkārši nospiediet “+” pogu, līdz skaits ir 6.

    • Sadaļā “Mani ierastie produkti” katrā lapā var attēlot 12, 24 vai 36 produktus. 

      Datorā izvēlieties vēlamo opciju nolaižamajā izvēlnē. 

      Planšetdatorā vai mobilajā tālrunī

      noklikšķini uz pogas “Meklēt”  un pēc tam nolaižamajā izvēlnē izvēlieties vēlamo opciju.

    • Lai pievienotu jaunu piegādes adresi, lūdzu, sazinieties ar mums e-pastā vai tālrunī.

    • Izmantojiet šo vietu tikai komentāriem, kas saistīti ar jūsu pasūtījumu (piemēram: nevarēju atrast produktu, esmu pieejams tikai pēcpusdienā utt.).

      Citu jautājumu gadījumā izmanto kontaktformu.

    • Mans Puratos informācijas paneļa kreisajā pusē esošajā izvēlnē noklikšķiniet uz "Kārtība pēc Excel". Varat pievienot grozam vairākus produktus vienlaikus, importējot Excel failu šajā lapā. Veic tālāk norādītās darbības:

      1. Lejupielādē Excel faila veidni

      Šo veidni var izmantot, lai pievienotu produktus. Lūdzu, pārliecinieties, vai katram produktam esat ievadījis pareizo materiāla numuru — atsauces numuru. Lauks "līguma numurs" nav obligāts.

      Var to ignorēt, ja jums nav līguma.

      Lejupielādēt

      2. Nosūti failu

      Kad esat pievienojis visus vēlamos produktus Excel failam, varat to nosūtīt, lai pievienotu produktus savam grozam. Noklikšķini uz "Pasūtīt, izmantojot Excel", pēc tam augšupielādē Excel failu. Importēšana var ilgt vairākas minūtes atkarībā no produktu skaita jūsu sarakstā.

    • Lapas augšējā labajā stūrī atradīsiet pogu “Kontakti”, lai piekļūtu kontaktformai. Tur atradīsiet mūsu tālruņa numuru, e-pasta adresi un adresi. Varat arī aizpildīt veidlapu, lai sazinātos ar mums par konkrētām problēmām. Mēs ar jums sazināsimies, cik drīz vien iespējams.

    • Lai mainītu vai atceltu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni.

    • Noklikšķiniet uz “Mans Puratos - Galvenā izvēlne”, lai atvērtu Mans Puratos vadības paneli. Kreisajā pusē esošajā izvēlnē noklikšķiniet uz “Mans pasūtījums”. Tur varat redzēt pasūtījumu sarakstu ar piegādes statusu. Lai iegūtu sīkāku informāciju par pasūtījumiem, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni.

    • Datorā izmantojiet filtrus kreisajā pusē vai meklēšanas funkciju labajā pusē. Ja izmantojiet meklēšanas funkciju, ierakstiet vēlamo atslēgvārdu un noklikšķiniet uz palielināmā stikla ikonas (vai nospiediet taustiņu "Enter"), lai sāktu meklēšanu. 

      Planšetdatorā vai mobilajā tālrunī noklikšķiniet uz "Meklēt"

      Variet izmantot pieejamos filtrus vai meklēt pēc atslēgvārdiem.

    • 1. Mans Puratos izvēlnē (sānu izvēlne datorā vai centrālā izvēlne mobilajā tālrunī vai planšetdatorā) noklikšķiniet uz "Atrast produktu".

      2. Lai atrastu savu produktu, varat izmantot meklēšanas joslu vai filtrus.