10 jūl. 2022
Vēl nekad iepriekš nav bijis tik svarīgi izprast faktorus, kas ietekmē patērētāju rīcību un lēmumu pieņemšanu, kā šobrīd. Mūsdienu mainīgajos tirgus apstākļos un strauji augošajā pārtikas ražošanas nozarē ražotājiem ir īpaši svarīgi izprast patērētāju, lai izstrādātie produkti būtu veiksmīgi un gūtu panākumus. Mēs, Puratos, lepojamies, ka esam pionieri patērētāju izpētē un izzināšanā. Mūsu mērķis ir apvienot mūsu ilggadējās zināšanas un vēsturi ar jaunatklājumiem un inovācijām, lai pārtikas nozares nākotni padarītu par realitāti jau šodien. Tādēļ pirms vairāk nekā 10 gadiem mēs uzsākām savu patērētāju izpētes programmu Taste Tomorrow.
Taste Tomorrow ir pasaulē lielākā ekosistēma, kas ļauj izprast patērētāju attieksmi, uzvedību un faktorus, kas ietekmē to izvēli iegādājoties maizi, konditorejas izstrādājumus un šokolādes produktus. Izpētot vietējo un globālo patērētāju uzvedību, attieksmi un izvēli, mēs varam sekot līdzi tendenču attīstībai un atklāt jaunas – tas mums ļauj nepārtraukti iedvesmot mūsu klientus jaunu produktu izstrādē.
Kā mēs iegūstam šīs vērtīgās atziņas un kā tās var iedvesmot mūsu klientus? Ieskatīsimies dziļāk brīnišķīgajā Taste Tomorrow pasaulē.
Tāpat kā ieraugam ir nepieciešamas tikai trīs sastāvdaļas – milti, ūdens un sāls, arī jēgpilnai patērētāju analīzei ir nepieciešami trīs būtiski elementi. Ar mūsu Taste Tomorrow pētījumu mēs analizējam kopējo tendenču ainu trīs līmeņos, un, kas ir vēl svarīgāk, mēs analizējam attiecības starp šiem līmeņiem.
Šāda sistēma sniedz mums ideālo analītisko modeli, lai prognozētu un interpretētu tendenču attīstību, sniedzot kritisku ieskatu, kā noteikt īstermiņa, vidēja termiņa un ilgtermiņa inovāciju iespējas.
Prognozēt nākamo lielo lietu nav viegli, tas var būt grūtākais darbs, kāds vien iespējams. Taste Tomorrow ir unikāls, ieskatiem bagāts rīks, kas ļauj maizniekiem, konditoriem un šokolādes izstrādājumu ražotājiem būt tuvāk saviem patērētājiem. Šie dati palīdz mums apkopot pasaules perspektīvu pārtikas rūpniecībā un paredzēt, kurā virzienā tā varētu doties rīt.
Uzņēmumā Puratos mēs vērtējam savus panākumus mūsu klientu panākumos. Tādēļ patērētāju pētījums Taste Tomorrow kalpo kā iedvesma tam, kā pārvērst pasaules pārtikas kultūras pieredzi jaunās iespējās.
Uzņēmumā Puratos mēs vērtējam savus panākumus mūsu klientu panākumos. Tādēļ patērētāju pētījums Taste Tomorrow kalpo kā iedvesma tam, kā pārvērst pasaules pārtikas kultūras pieredzi jaunās iespējās.