Patērētāju pētījums Taste Tomorrow

Pārtikas nozares nākotne kā realitāte jau šodien

Apzināts (veselīgs) patēriņš, augu izcelsme, meistarība,... patērētāju attieksme un uzvedība pastāvīgi attīstās un mainās.

Tāpēc pirms vairāk kā 10 gadiem mēs izstrādājām savu patērētāju izpētes iniciatīvu Taste Tomorrow. Mēs izsekojam vietējo un globālo patērētāju uzvedību, attieksmi un izvēli, izmantojot intervijas un semantiskā mākslīgā intelekta (AI) tehnoloģijas. Tas ļauj mums sekot līdzi tendenču attīstībai un atklāt jaunas tendences pārtikas nozarē, īpašu akcentu liekot uz maizes, konditorejas izstrādājumu un šokolādes jomām.


Turklāt visus mūsu apkopotos datus atbalsta mūsu globālais tendenču noteikšanas tīkls, izsmeļoši sensorie pētījumi un unikālas partnerības ar pētniekiem, garšu mājām un universitātēm.

Atskaņot video

Kā tas var palīdzēt jūsu biznesam?

  • Esiet vienmēr informēts par jaunākajām tendencēm pārtikas nozarē, īpaši attiecībā uz maizes, konditorejas izstrādājumu un šokolādes produktu tirgu. Globālā un vietējā līmenī.
  • Iegūstiet globālu skatījumu uz pārtikas nozarēm šodien un prognozēm, kur tā varētu virzīties rīt.
  • Gūstiet jaunus ieskatus un tirgus zināšanas no jebkuras vietas pasaulē.
  • Uzturiet sakarus ar saviem klientiem un atklājiet jaunas iespējas.
Vai vēlaties būt informēts par jaunākajām tendencēm un inovācijām savā nozarē? Piesakiet prezentāciju ar jaunākajām atziņām mūsu kontaktu formā vai vietnē Taste Tomorrow.
 

Kas jauns?

3 KARSTĀKĀS TENDENCES MAIZES NOZARĒ 2024

Saglabājiet savas konkurētspējas priekšrocības, izmantojot maizes nozares tendenču prognozi Taste Tomorrow, kuras pamatā ir pasaules patērētāju pētījumi un tiešsaistes datu zinātne. Atklājiet 3 populārākās tendences.

3 KARSTĀKĀS TENDENCES KONDITOREJAS NOZARĒ 2024

Taste Tomorrow prognoze: 3 karstākās konditorejas nozares tendences 2024. gadam

3 KARSTĀKĀS TENDENCES ŠOKOLĀDES NOZARĒ 2024

Taste Tomorrow prognoze: 3 karstākās šokolādes nozares tendences 2024. gadam

Esi zinošs uninformēts par aktuālajām tendencēm

Vai vēlaties iegūt jaunus ieskatus par veselību, ērtībām, pieredzi, digitālo attīstību un daudzām citām sfērām, lai stimulētu inovācijas maizes, konditorejas  un šokolādes izstrādājumu nozarēs? Vai  vēlaties iegūt vairāk informācijas par mūsu globālo patērētāju pētījumu?

 

Mēs esam priecīgi jums palīdzēt! Aizpildiet kontaktformu, un mēs ar jums sazināsimies tuvākajā laikā.

Tendenču raksti

Radi ilgstspējīgu nākotni ar Puratos izejvielām

Radi ilgstspējīgu nākotni ar Puratos izejvielām

Uzlabojiet produktu ražšošanu ar Puratos ilgtspējīgajām izejvielām. Uzziniet vairāk par ekoloģiskajām un dabai draudzīgajām izejvielām, sākot no Sunset Glaze līdz Ambiante un Mimetic. Atklājiet inovatīvas receptes, lai radītu ilgstpējīgāku nākotni.

Izmantojot Puratos inovatīvās izejvielas, atliek vairāk laika baudīt dzīvi

Izmantojot Puratos inovatīvās izejvielas, atliek vairāk laika baudīt dzīvi

Uzlabojiet savu gatvošanas pieredzi ar Puratos! Izpētiet mūsu inovatīvos izejvielas, kas izstrādātas, lai uzlabotu efektivitāti un kvalitāti. Vairāk laika tam, kas ir svarīgs. Atklājiet tagad!

Esi dabai draudzīgs, samazini atkritumus ar Puratos izejvielām un receptēm

Esi dabai draudzīgs, samazini atkritumus ar Puratos izejvielām un receptēm

Puratos piedāvā inovatīvas izejvielas un receptes, lai samazinātu pārtikas atkritumus un uzlabotu jūsu darbu. Izpētiet mūsu izejvielu klāstu, kas izstrādāts, lai samazinātu pārtikas atkritumus maizes izstrādājumos un kūkās.

ŠOKOLĀDES INOVĀCIJU UN GARŠU PIEREDZES CEĻOJUMS AR BELCOLADE

ŠOKOLĀDES INOVĀCIJU UN GARŠU PIEREDZES CEĻOJUMS AR BELCOLADE

ŠOKOLĀDES INOVĀCIJU UN GARŠU PIEREDZES CEĻOJUMS AR BELCOLADE

Augu izcelsmes produkti, kas garšo labi un dara labu

Augu izcelsmes sastāvadaļas, kas garšo labi un dara labu

Uzlabojiet savu veselību un garšas sajūtas ar augu izcelsmes produktiem Pieņemiet ilgtspēju jau šodien!

Katram našķim ir savs stāsts...

Katram našķim ir savs stāsts...

Uzņēmumā Puratos mēs vēlamies saviem klientiem palīdzēt izveidot spēcīgus klasisku produktu stāstus, lai pārsteigtu savus gala klientus, radot klasisku produktu radošo, veselību un labklājību veicinošo, kā arī ilgtspējīgo versiju.