TASTE TOMORROW: IESKATS JAUNĀKAJĀS TIRGUS TENDENCĒS, AR MĒRĶI IEDVESMOT PĀRTIKAS INOVĀCIJU ATTĪSTĪBU

10 jūl. 2022

Taste Tomorrow
Patērētāju izzināšana
Blogs

Vēl nekad iepriekš nav bijis tik svarīgi izprast faktorus, kas ietekmē patērētāju rīcību un lēmumu pieņemšanu, kā šobrīd. Mūsdienu mainīgajos tirgus apstākļos un strauji augošajā pārtikas ražošanas nozarē ražotājiem ir īpaši svarīgi izprast patērētāju, lai  izstrādātie produkti būtu veiksmīgi un gūtu panākumus. Mēs, Puratos, lepojamies, ka esam pionieri patērētāju izpētē un izzināšanā. Mūsu mērķis ir apvienot mūsu ilggadējās zināšanas un vēsturi ar jaunatklājumiem un inovācijām, lai pārtikas nozares nākotni padarītu par realitāti jau šodien. Tādēļ pirms vairāk nekā 10 gadiem mēs uzsākām savu patērētāju izpētes programmu Taste Tomorrow.

Taste Tomorrow ir pasaulē lielākā ekosistēma, kas ļauj izprast patērētāju attieksmi, uzvedību un faktorus, kas ietekmē to izvēli iegādājoties maizi, konditorejas izstrādājumus un šokolādes produktus. Izpētot vietējo un globālo patērētāju uzvedību, attieksmi un izvēli, mēs varam sekot līdzi tendenču attīstībai un atklāt jaunas – tas mums ļauj nepārtraukti iedvesmot mūsu klientus jaunu produktu izstrādē.

Kā mēs iegūstam šīs vērtīgās atziņas un kā tās var iedvesmot mūsu klientus? Ieskatīsimies dziļāk brīnišķīgajā Taste Tomorrow pasaulē.

LIELI DATI, LIELA ATŠĶIRĪBA?

Tāpat kā ieraugam ir nepieciešamas tikai trīs sastāvdaļas – milti, ūdens un sāls, arī jēgpilnai patērētāju analīzei ir nepieciešami trīs būtiski elementi. Ar mūsu Taste Tomorrow pētījumu mēs analizējam kopējo tendenču ainu trīs līmeņos, un, kas ir vēl svarīgāk, mēs analizējam attiecības starp šiem līmeņiem.

  • Mēs sākam ar tendenču signāliem; īslaicīgām, ātru pārmaiņu izpausmēm. Mēs, Puratos, izmantojam semantisko mākslīgā intelekta (AI) tehnoloģiju, lai interpretētu sociālo mediju komunikācijas un meklētu reāllaika datus 9 dažādās valodās.
  • Semantiskais mākslīgais intelekts (AI) veic lielisku darbu, ieliekot pamatus un palīdzot mums atklāt informāciju, kas bieži vien nav redzama cilvēka acij. Tomēr cilvēki joprojām ir neaizstājami, lai interpretētu šo tendenču signālu patieso nozīmi un kontekstu, tāpēc, apvienojot jaunākās digitālās tehnoloģijas un patērētāju aptaujas rezultātus vairāk nekā 44 valstīs, mūsu eksperti spēj pārvērst šos ieskatus tendencēs.
  • Dažas vidēja termiņa tendences iesakņosies sabiedrībā un saglabāsies aktuālas vairākus gadus. Uzņēmumā Puratos mēs identificējām astoņus iesakņojušos ilgtermiņa pārtikas rādītājus, un tie ir garša, holistiska veselība, svaigums, roku darbs, maksimālas ērtības, fiziski-digitālā attīstība, caurskatāmība un apzināts patēriņš. Lai gan tendences izpaužas dažādās formās un ciklos, ilgtspējīgas pārtikas attīstības soļi ir balstīti uz kulturāliem fenomeniem un sociālām kustībām, kas joprojām ir aktuālas ilgtermiņā.

Šāda sistēma sniedz mums ideālo analītisko modeli, lai prognozētu un interpretētu tendenču attīstību, sniedzot kritisku ieskatu, kā noteikt īstermiņa, vidēja termiņa un ilgtermiņa inovāciju iespējas.

ESOT SOLI PRIEKŠĀ…

Prognozēt nākamo lielo lietu nav viegli, tas var būt grūtākais darbs, kāds vien iespējams.  Taste Tomorrow ir unikāls, ieskatiem bagāts rīks, kas ļauj maizniekiem, konditoriem un šokolādes izstrādājumu ražotājiem būt tuvāk saviem patērētājiem. Šie dati palīdz mums apkopot pasaules perspektīvu pārtikas rūpniecībā un paredzēt, kurā virzienā tā varētu doties rīt.

 

Uzņēmumā Puratos mēs vērtējam savus panākumus mūsu klientu panākumos. Tādēļ patērētāju pētījums Taste Tomorrow kalpo kā iedvesma tam, kā pārvērst pasaules pārtikas kultūras pieredzi jaunās iespējās.

Uzņēmumā Puratos mēs vērtējam savus panākumus mūsu klientu panākumos. Tādēļ patērētāju pētījums Taste Tomorrow kalpo kā iedvesma tam, kā pārvērst pasaules pārtikas kultūras pieredzi jaunās iespējās.

Līdzīgie raksti

Market insights

Market insights

We combine more than a century of expertise with the very latest innovation and trends, to make the future of food a reality today.

Taste Tomorrow

Taste Tomorrow

Discover new business opportunities with the latest global and local trends that Taste Tomorrow offers.

Sensobus

Sensobus

Test new products, pricing, marketing and communication concepts by finding out your consumer’s preferences.

Can indulgence and health truly be companions?

Can indulgence and health truly be companions?

Health is the trend that’s affecting most businesses in the global food industry. What does it mean for sweet treats and chocolate producers?